zaterdag 15 januari 2011

Huis opknappen

De nieuwe meubels staan sinds maandag, maar omdat witte meubels tegen een witte muur toch niet zo leuk staat, heb ik besloten de muren te gaan schilderen in een andere kleur.
Eerst moesten dus de gaten gedicht worden met alabastine, dus kreeg ik een soort van stippeltjes muur:


Nou toen ben ik dus begonnen met de witte plekjes aan te tippen met de uiteindelijke kleur.
Woeiiii dat is wel even heel erg schrikken hoor.
Ik denk dat ik er wel heel erg aan moet wennen dat morgen al mijn muren helemaal in deze kleur zijn:

 

Maar ik ben ervan overtuigd dat het eindresultaat er heel erg mooi uit gaat zien.
Uiteraard volgen de foto's.


3 opmerkingen:

  1. zo zo jij bent druk bezig, ben heel benieuwd naar het eind resultaat.. suc6 met klussen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeey Erica het is echt leuk hoor....!
    Als je nu de schilder achter zijn broek zit komt het helemaal goed !

    Groetjes Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor alle klussende mensen onder ons, mocht je er tijdens het klussen achter komen dat je last hebt van boktor, hier is de oplossing: boktor gassen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox