maandag 9 januari 2012

Back on Blogger

Wat is het lang geleden dat ik nog geblogt heb,
proberen maar snel verandering in te brengen.

Het afgelopen halfjaar heb ik niet veel gedaan op
hobby gebied, dat wil ik graag weer oppakken.
Langzaamaan krijg ik weer zin om dingen
te doen en te maken.

Mijn moeheid is er nog steeds (bijna een jaar nu),
en ik ben nog steeds met onderzoeken bezig,
maar ik heb ondanks dat
de zin weer een beetje terug gekregen.

Lezen heb ik ook lang niet meer gedaan, en nu in
korte tijd toch 2 boeken uitgelezen, waarvan de
laatste hier onder afgebeeld.
Ik ben van plan er weer meer te gaan lezen.


Dit is een waargebeurd verhaal en het is heel
erg aangrijpend. Je zal het zelf moeten lezen.
Ik lees eigenlijk alleen maar waargebeurde verhalen,
ik heb er een kast van vol staan.


Ik hoop snel weer te kunnen bloggen en dan ook
foto's laten zien waar ik een beetje mee bezig
ben geweest de afgelopen tijden.


5 opmerkingen:

  1. Hi Erica,
    Glad to hear from you,
    xxx
    Love, Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erica,

    Ben blij weer wat van je te horen, en dat je weer een beetje zin krijgt om wat dingen weer op te pakken.lezen is ook lekker ontspannend, heerlijk om af en toe even in een boek weg te kruipen.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn weer iets van je te horen Erica! Soms moet je gewoon heel veel geduld hebben en knutselen komt echt wel weer, lezen is minstens zo fijn en je moet gewoon doen waar je zin in hebt, er MOET al meer dan genoeg!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je er weer bent Erica...en al weer 2 boeken gelezen....dat is een goed teken....meestal lukt lezen niet als het niet lekker met je gaat....ga maar weer eens rondstruinen in blogland en dan gaat je creativiteit misschien weer kriebelen......sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erica

    Wat fijn weer wat van je te horen.
    Wat fijn voor je dat je in bepaalde dingen weer wat zin krijgt.
    Doe waar je zin in heb,overhaast niets.
    Het komt allemaal wel weer.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox