maandag 3 december 2012

Gehaakte waxinelichtjes

Hoikesss blogdinnetjes,


Vandaag even wat anders tussendoor:
gehaakte waxinelicht hoesjes voor
om een glaasje heen.
Glaasjes koop je voor 79 cent bij de Blokker,
of gebruik lege babypotjes.

Het patroon heb ik van het blog van
Probeer het zelf ook eens, het is gemakkelijk.


Ik heb er zomaar even 3 tussendoor gehaakt.
Ik gebruik haakkatoen Cotton Phil 3.
Hieronder zie je ze als de kaarsjes aan zijn.


En verder heb ik maar weinig tijd,
ben achter de schermen nog altijd druk
bezig met kaartjes maken.


Hopelijk kan ik er binnenkort iets van laten zien
en meer over vertellen, tot die tijd nog even geen
nieuwe kaartjes van mij.


Iedereen weer bedankt voor alle leuke reacties
op mijn blog en jullie bezoekjes.
Een fijne nieuwe week gewenst :)

20 opmerkingen:

  1. Hoi Erica,ik wordt er nieuwsgierig van,wat ben je allemaal aan het bekokstoven? Je omhaakte waxinelichtjes zijn dotjes,héél lief en heel sfeervol,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Erica,

    Super gezellig al die lichtjes,zeker gezellig met de feestdagen.Zal er zeker ook aanbeginnen.

    groetjes en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erica

    een leuk idee om de waxinelichtjes in te pakken.
    Vroeger deden ze dat met de eierdopjes ook nog wel eens, bestaan die dingen nog wel?
    Oh nee, ze maakten er eierwarmers voor, haha.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig gemaakt Erica.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erica,

    Dat ziet er weel beeldig uit..die sfeerlichten met een lekker warm jasje...super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gemaakt zeg!
    Ik zou weleens heel graag ooit zo'n deken willen maken met allemaal 'granny squares'... Nu alleen de tijd nog. Maar zo'n potje is ook een heel leuk idee, misschien eerst daar maar eens mee beginnen :-D

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Erica, ziet er heel gezellig uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi gemaakt.
    Ziet er gezellig uit.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er superleuk uit.
    Zo leuk om te zien hoe iedereen aan het haken is geslagen.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wauw wat heb je dat gaaf gedaan Erica, nou dat kan ik niet hoor haken, als ik er al naar kijk vliegen de gaten erin, weet nog wel dat ik vroeger samen met mijn moeder (die dus wel heel mooi kan haken en breien) heel erg mijn best deed om ook iets te maken, nou het eindresultaat was altijd een drama, heb er nog een trauma van, nou ja een heel kleintje dan. Maar ik vind het echt schitterend, wat een heerlijk warm effect.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan en inderdaad ff wat anders dan de kerstkaartjes voor deze maand!!! Staat heel gezellie!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Erica,
    Die lichtjes zien er SUPER GEZELLIG uit ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat super cute je gehaakte potjes :) helemaal leuk!

      Groetjes Martine

      Verwijderen
  13. Wat schattig Erica.
    Echt super lief.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schattige lichtjes heb je gemaakt.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oi Erica!!!

    Parabéns pelos belíssimos trabalhos e também pelo carinho de visita ao meu blog.

    Beijos e tenha dias abençoados e iluminados

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Erica,
    wat een superleuke waxinelichtjeshouderjasjes...Mooi effect heeft dat met het lichtje aan.
    Echt ene werkje dat je even tussendoor kunt doen (als je goed kunt haken)


    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die zijn er aangekleed leuk uit Erica! Je houdt de spanning er wel in wat kaartjes maken betreft!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox