zondag 10 juli 2016

A december to remember...

Hoi lieve allemaal,

Voor je het weet is het weer zover, de gezellige tijd dat we met z'n allen bij de open haard zitten en genieten van een bakje warme chocomel, verhalen uitwisselen en cadeautjes uitpakken. Een kaartje gemaakt voor de goede sfeer tijdens de december maand en dat het een mooie herinnering zal blijven.
Op dit kaartje heb ik het papierblok Be Merry gebruikt en die heeft mooie zachte kleuren. Ik heb het hier een beetje in de rode tinten gehouden. Het hertje, de sokjes en de december tekst heb ik verhoogd opgeplakt met 3D kit. De tekst bovenaan heb ik alleen aan de uiteinden opgeplakt zodat hij in een boogje loopt. En de warmte komt uit de open haard in de vorm van een heerlijk vuurtje. De poinsettia maakt het af.
Gebruikte artikelen:
6002/0386  Snij stencil banners
6002/0508  Snij/embos/debos stencil kampvuur
6002/0534  Snij/embos stencil waslijn met kerstsokken
6002/0549  Snij/embos/debos stencil open haard
6002/0584  Snij/embos stencil kerstset
6002/2049  Snij/embos/debos stencil kerstrand / hert
6004/0002  Clearstamps/snij & embossing stencil kaarsen kerst
6011/0318  Papierblok be merry
6100/0495  Paperblossoms lijm
6410/0338  Clearstamps banner tekst
6500/0201  3D kit
8089/0231  Kraft papier wit
Fired brick distress ink

Een hele sfeervolle en creatieve dag gewenst ☺


9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart en zo gezellig met de warme open haard.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kerstkaart heb je gemaakt Erica
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Erica in mooie warme kleuren, dus komen de warme wensen
    met kerst wel binnen! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart is dit. Ik vind die sokjes zo leuk. Mooi geheel met warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstkaart! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sfeertje. Hele mooie kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellige kaart met mooie kleuren!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom al helemaal in de kerstsfeer Erica, ik vind je kaart zo mooi, prachtig hoe je de kaart hebt opgebouwd met al die verschillende mallen, top gedaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox