maandag 5 juni 2017

Een fijne dag toegewenst

Hoi iedereen,

Er is weer een nieuwe challenge gestart bij De Egel, met het thema "muziek". Dit is mijn kaartje geworden:
Zelf had ik wel een beetje moeite met dit thema, maar uiteindelijk na meerdere pogingen is het toch gelukt. In het plaatje spelen de meisjes piano, en staat er nog een instrument naast hun. En de leuke muzieknoten mal heb ik nu kunnen gebruiken.
De noten zelf heb ik bewerkt met glitter embossingpoeder. De tekst heb ik met gouden embossingpoeder gedaan. Wat bloemetjes met een touwtje erachter en Nuvo parels heb ik gebruikt.
Gebruikte artikelen:
1176E  Tonic Studios Die - Rococo harmonix staff
118040/0101  CraftEmotions Paper stack Botanical 32 vel A5
130501/1150  CraftEmotions clearstamps A6 -tekst NL gefeliciteerd
45.3103  Leabilitie® Blossom
470.713.131  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames rechthoek ornament 4 A5
599N  Nuvo Glitter embossing poeder - shimmering pearl
600N  Nuvo Embossing poeder - classic gold
758N  Nuvo glitter drops - white blizzard
762N  Nuvo glitter drops - honey gold
Nevi007  Nellies Vintage colour - Best Friends
PD005  Nellie Snellen Paper Doilies rond 10 cm paper frames
Ik laat dit kaartje meedoen met de challenges:
**  07 juni 2017  **  Through the Craftroom  Door
**  12 juni 2017  **  Creative Moments
**  12 juni 2017  **  Creative Inspirations (embossing powder and flowers)
**  30 juni 2017  **  CraftAddiction

Doen jullie ook gezellig mee met deze nieuwe challenge ?
Bedankt voor je bezoekje en een leuke en gezellige knutselweek gewenst.
Tonic Studios Die - Rococo harmonix staff 1176ECraftEmotions Paper stack Botanical 32 vel A5CraftEmotions clearstamps A6 -tekst NL gefeliciteerdLeabilitie® Blossom snij en embossing malDutch Doobadoo Dutch Shape Art frames rechthoek ornament 4  A5 470.713.131Nuvo Glitter embossing poeder - shimmering pearl 599NNuvo Embossing poeder - classic gold 600NNuvo glitter drops - white blizzard 758NNuvo glitter drops - honey gold 762NNellies Vintage colour - Best FriendsPaper Doilies rond 10 cm  paper frames

20 opmerkingen:

  1. Aan het kaartje is niet te zien dat je moeite met het thema had, Erica. Vind het een super leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een 'beauty' geworden. Zoveel details en zo prachtig afgewerkt. Klasse.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vintage muziek kaart!
    Prachtige details!
    Het heet ook een uitdaging, dus moet soms ook niet te makkelijk zijn. Krijg je de mooiste kaarten van:)
    Het is jou in iedergeval gelukt!
    Fijne dag vandaag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie muzikale kaart!!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er erg mooi uit !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is weer zo mooi Erica, ik zie het niet hoor dat je er moeite mee had.
    Ook de bloemen zijn weer prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WoW wat mooi gedaan Erica. Erg leuk zeg. Ik vind deze plaatjes van Nellie ook erg leuk maar weet nooit goed met welk papier ik het zal combineren. Dit is mooi hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie Erica !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is ondanks de moeite toch een hele lieve en mooie kaart geworden Erica. Mooi zoals je de notenbalk bewerkt hebt en de bloemen zijn ook plaatjes om te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Erica !
    Met een heel mooi plaatje en details .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Erica, weer een feest om naar te kijken.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, daar zit muziek in! Ik vind het ook altijd lastig, ook omdat ik niet veel materiaal heb met muziek. Maar ik ga kijken of het me toch gaat lukken. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, Erica!!
    En zo'n lief plaatje :-D
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou het is niet te zien dat je er moeite mee had ...het is een prachtige kaart geworden waar je weer veel moois op hebt verwerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely! Thank you so much for sharing this beauty with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great creation. Thanks for joining us at creative inspirations this fortnight. CraftyNatalie-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauwww wat is dit een bjoetie van een creatie en dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox